Wintermarkt IJsseldijkkerk in Krimpen a/d IJssel (november 2011)

closeDit bericht heeft te maken met ons vorige project in het dorp Cotus. Op dit moment concentreert Stichting Steun Roma Roemenië zich op het ondersteunen van Roma-kinderen in de wijk Serbia in het dorp Glodeni. Bij recentere acties of op de pagina Projecten leest u meer over ons huidige werk.

Vrijdag 18 november 2011 was het weer in en rondom de IJsseldijkkerk een drukte van belang. De jaarlijkse wintermarkt werd weer gehouden waarvan de opbrengst bestemd was voor onze stichting. Er was weer van alles te verkrijgen zoals soep, pannekoeken, pepernoten, koffie en thee.

Voordat het hek openging stonden er al drommen mensen te wachten om als eersten zich meester te maken van de koopjes op het gebied van brocante, glaswerk, boeken en allerlei andere spullen.

Al met al weer een groot festijn waarop we met dankbaarheid op terug kunnen kijken. Het is iedere keer weer hartverwarmend als je ziet hoeveel mensen zich voor het goede doel willen inzetten. Al met al heeft het weer een mooi bedrag opgeleverd.

Op dit bericht kan niet meer gereageerd worden.