Haarlemmermeer Millenniumproof (november 2011)

MillenniumproofTijdens de bedrijvenexpo op 9 november 2011 werd door de gemeente Haarlemmermeer aan Stichting Steun Roma Roemenië het predikaat ‘Millenniumproof’ verstrekt.
Een en ander houdt in dat de stichting voldoet aan de door de VN gestelde doelen om in 2015 wereldwijd aan alle kinderen onderwijs te geven.

Deze 14 stichtingen kregen het stempel 'Millenniumproof'

Voorzitter Guido en burgemeester Weterings met de oorkonde

Wil, Klaas, Guido en Olga van Stichting Steun Roma Roemenië

In een geanimeerde bijeenkomst werd door burgemeester Weterings aan voorzitter Guido van Iperen de bijbehorende Oorkonde en Stempel uitgereikt.
Een fleurig boeket bloemen completeerde het geheel.

Klik hier om de oorkonde te downloaden.