Open Dag Waterrecreatie in Woubrugge (juni 2010)

Ook dit jaar was het weer een zonnige dag in Woubrugge. Al vroeg waren Guido, Olga, Frans en Anja druk in de weer om alles in orde te brengen. Ze moesten al het werk met z’n vieren doen, omdat niet alle bestuursleden aanwezig konden zijn: Stella was op vakantie en Wil en Klaas waren in Roemenië.

’s Morgens vroeg gingen Frans en Anja langs de standhouders om loten te verkopen. Ieder jaar is dit een vast stramien en bijna alle standhouders deden mee voor het goede doel!

Even uitblazen…

Dit jaar hielden we geen bingo, maar hadden we iets nieuws bedacht – waarvoor Guido eerst nog wel aan de slag moest in zijn smederij.

De ‘eendenbak’ in volle glorie

Het is een mooie eendenbak geworden die met water gevuld moet worden.
Hierin kunnen zwemmende badeendjes een prijs in de wacht slepen.
Door allerlei vernuftige stromingen was het niet vanzelfsprekend dat een eend ‘in de 10’ kwam maar onmogelijk was het niet.

Een spannende sport – het WK is er niets bij!

Vooral bij de kinderen was de eendenbak erg in trek.
Al met al was het een zeer geslaagde dag waar we met veel plezier op terugkijken.

De opbrengst van deze dag was 520 euro.
Een prachtig bedrag waar we blij mee zijn en waarmee we de kinderen in Cotus kunnen helpen.
Heeft u belangstelling voor de eendenbak? Hij is te huur voor 75 euro per dag, excl. transport. Neemt u dan contact op met Guido van Iperen, zijn contactinformatie vindt u hier.