Wintermarkt Krimpen a/d IJssel (november 2009)

De IJsseldijkkerk hield op vrijdag 27 november een wintermarkt. De opbrengst was ook nu weer voor Stichting Steun Roma Roemenië.
Het weer was bar slecht en we dachten: ‘In dit hondenweer gaat niemand er op uit!’
Wat schetste onze verbazing: in dikke rijen stroomden de mensen de kerk binnen.

We keken onze ogen uit; zo goed als ook deze keer weer alles tot in de puntjes geregeld was. Wat een saamhorigheid!

We kijken terug op een wel zeer geslaagde wintermarkt.
Naast kaarten, boeken, curiosa, glaswerk, speelgoed, oliebollen, erwten- en bonensoep, broodjes, kortom, teveel om op te noemen was de klap op de vuurpijl het bij opbod verkopen van ‘Henkie’, een prachtig beeld, gemaakt door Anneke Slappendel.

Voor een uitgebreid verslag en foto’s verwijzen we u graag naar de website van de IJsseldijkkerk in Krimpen a/d IJssel.

De opbrengst van de wintermarkt: 3089 euro. Dit werd verdubbeld door de diaconie van de kerk. Dit bedrag zal uiteindelijk ten goede komen aan de kinderen in Cotus.