Braderie in Langeraar (september 2009)

Wat hadden we het weer getroffen met het weer, en wat was het een gezellige dag!
De zon scheen en de bezoekers en wijzelf waren in opperbeste stemming.

De bingokraam

Deze keer hadden we geen kado’s om te verkopen, maar alleen de bingo in de kraam staan.
’s Morgens in alle vroegte gingen Frans en Stella met de bolderkar vol cadeaus langs de standhouders. De eerste ronde was speciaal voor hen: men kon voor 5 euro een lot kopen en een kado uitzoeken. Bijna alle standhouders deden mee en kochten een lot. Om 2 uur ’s middags trokken we het winnende lotnummer.
Een prachtig halssierraad van juwelier Toon Elsten uit Woubrugge was voor de gelukkige winnares!

Frans en Anja nodigden eenieder uit om mee te doen met de bingo

foto's  langeraar 003De mensen die bingo speelden aan de kraam en niets wonnen kregen als troostprijs een heerlijke warme stroopwafel, die door Olga ter plekke gebakken werd.

De flyer met antwoordenvelop en een kleine stroopwafel werden uitgedeeld met de uitnodiging om donateur te worden.

We hopen dat we veel aanmeldingen krijgen, want om de kinderen in Roemenië op school van eten te voorzien is veel geld nodig.
Ook willen we de ouders helpen door een gedeelte van de schoolmiddelen te betalen.

Troostprijs van Olga

Laura & Elise

Laura en Elise, kleindochters van Klaas en Wil, kwamen uit Zutphen
om mee te helpen met het uitdelen van flyers

De totale opbrengst van de dag was 652,10 euro. Het komende jaar willen we ons nog meer gaan inzetten voor de kinderen. In oktober gaan vier bestuursleden weer naar Cotus om er onder andere voor te zorgen dat de kinderen ook deze winter weer brood en warm eten op school krijgen.