Open Dag Waterrecreatie (juni 2009)

woubruggeboot

De ODW-dag in Woubrugge was een groot feest. Mooi weer, geen spat regen, al was dit wel voorspeld. Er speelde zich heel spektakel af op het water, maar omdat wij met twee kramen stonden en de bingo ook bemand moest blijven, hebben we daar helaas weinig van gezien. We kregen weer hulp van veel vrijwilligers. Ook Judy en Hansje stonden 2 donderdagen op de markt om loten te verkopen en haalden een mooi bedrag op. Mans zorgde weer voor mooie foto’s en Judy en Wil stonden bij de kraam kadootjes te verkopen.

bolderkarwoubrugge

Het liep als een trein. Men kon bij de bingo weer diverse mooie prijzen winnen, gesponsord door de lokale middenstand. Voor kinderen hadden we een grabbelton gemaakt waarbij ze altijd prijs hadden.

Resultaat:
Met een netto opbrengst van 1700 euro kunnen we terugkijken op een geslaagde dag!