Open Dag Waterrecreatie (juni 2005)

Met een prachtig ingerichte kraam stond de stichting op zaterdag 18 juni op de Open Dag Waterrecreatie in Woubrugge. Bestuurslid Henk van der Ven was maandenlang bezig geweest de nodige sponsoren te benaderen. En dat was niet tevergeefs: de stichting kreeg van de plaatselijke middenstand bonnen en zelfs 5 gouden ringen die als hoofdprijzen gewonnen konden worden. Plaatselijke bedrijven, maar ook een aantal uit buurgemeente Alphen a/d Rijn, betaalden voor reclame via grote of kleine borden. Wie bonnen of prijzen beschikbaar had gesteld, mocht rekenen op gratis reclame. De volwassenen speelden een bingospel en de kinderen konden grabbelen. Niet alleen trok de stand veel belangstelling, ook onze naamsbekendheid werd vergroot.

Met de opbrengst konden we zaaigoed voor de Roma betalen en later in de zomer gingen een aantal jonge mensen voor het eerst in hun leven een paar dagen op vakantie.